Altres formes de col·laborar!

Uneix-te i participa en una acció solidària.

Productes i serveis

Si vols donar-nos productes o serveis professionals gratuïts, contacta amb nosaltres. Aquest tipus de col·laboracions ens permeten reduir despeses i destinar fons a la nostra missió.

Repte solidari Éxit

Crea el teu repte a migranodearena.org, plataforma de crowfunding solidari que et permet crear un repte i compartir amb tots els teus amics, familiars, companys de feina… Junts podem crear oportunitats de futur!

Esdeveniments solidaris

Vols organitzar un concert i que sigui solidari? Vols donar a conèixer a Fundació Èxit en una reunió d’accionistes? T’ajudem a dissenyar, comunicar i posar en marxa el teu concert.

Dona el teu temps

dona-tu-tiempo

Ets una persona solidària, compromesa i amb iniciativa que vol lluitar contra l’atur juvenil? Et convidem a formar part del nostre equip i que ens ajudis a millorar l’empleabilitat dels joves èxit.

L’entitat per procedir a la contractació de personal, voluntaris i freelance, sol·licitarà com a requisit indispensable el certificat de delictes sexuals i l’Adhesió a un codi de conducta.

Altres formes de col·laborar

colaboracion-low-cost

Fes-te amic de Fundació Èxit a Teaming i col·labora amb 1€  al mes. Fes del teu donatiu low cost una cosa molt gran. Per què tot suma!

Segueix-nos!

• Teaming