Beneficis Fiscals

En Fundació Èxit  considerem important que coneguis el Marc Fiscal de Donacions deduïbles, Títol II, Llei 49/2002. Doncs pot resultar una informació fonamental a l’hora de fer la declaració de la renda.

Les deduccions per donatius a ONG / Fundacions, poden ser deduïbles tant en l’Impost de la Renda de les Persones Físiques (IRPF) com també en l’Impost de Societats (IS).

Perquè la persona física o societat donant pugui realitzar aquest tràmit ha de tenir el certificat fiscal de la Fundació / ONG. Es tracta d’un document que atorga l’organització al donant un cop realitzat el donatiu.

L’import a retornar sempre variarà en funció del tipus de col·laboració / donatiu i segons el règim fiscal al qual estigui subjecta l’organització amb la qual hagis col·laborat.

Tipus de donacions: dineràries, de béns, drets i constitució dret usdefruit. Límit: 10% base líquida (IRPF) / Base Imposable (IS). Pots sol·licitar més informació al departament de finances de la Fundació.

Per a la declaració de la renda d’aquest any, heu de tenir en compte el percentatge de deducció. T’ho ensenyem en el següent gràfic:

Si l’activitat en la qual has col·laborat ha estat classificada com a activitat prioritària de mecenatge per la Llei 49/2002 tindrà dret a un major percentatge de deducció.

Una oportunitat ho pot canviar tot

Ajuda’ns a que els joves de Fundació Èxit tinguin la seva

Fes-te soci​

1

Ajuda’ns a millorar l’ocupació juvenil i a reduir l’abandonament escolar prematur.

Realitza una donació

2

La teva col·laboració pot fer realitat centenars de somnis.