Una oportunitat ho pot canviar tot

Ajuda’ns a que els joves de Fundació Èxit tinguin la seva

Fes-te soci​

1

Ajuda’ns a millorar l’ocupació juvenil i a reduir l’abandonament escolar prematur.

Realitza una donació

2

La teva col·laboració pot fer realitat centenars de somnis.

Contracta un jove

4

Ofereix una oportunitat als joves que tenen més barreres d’accés al mercat laboral.

Impulsa el voluntariat corporatiu

impulsa

Involucra els teus empleats en una acció solidària durant un temps limitat i amb resultats mesurables.

Altres formes de col·laborar

5

Descobreix totes les maneres de col·laborar amb la Fundació Èxit.

Com incideix l'activitat de la Fundació Èxit als ODS?

L’any 2015, l’ONU va aprovar l’Agenda 2030 sobre el Desenvolupament Sostenible, que compta amb 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible. L’activitat de la Fundació Èxit incideix principalment en els ODS4 i ODS8.

El 88%  dels joves continua formant-se després del seu pas per la Fundació Èxit.*

El 75%  dels joves han tingut una experiència laboral després del seu pas per la Fundació Èxit.*

*Dades de trucades efectuades a joves participants al curs 2016-17 (1 any després de finalitzar).

Segueix-nos!

• Teaming