Pàgina Principal

Perquè Apostant pels joves d'avui, Construïm junts el demà!

ATUR JUVENIL

%
2 de cada 5 espanyols menors de 25 anys no té feina 37,5% enfront de
17,7% a la UE *

*Font: INE (4T 2017) y Eurostat (abril 2017)

ABANDONAMENT PREMATUR ESCOLAR

%
1 de cada 5 joves espanyols abandona els estudis de forma primerenca 19% enfront de 10,7% a la UE *
En Fundació Èxit treballem per la inserció de joves en situació de vulnerabilitat i el retorn al sistema educatiu a través de projectes formatius innovadors que aportin valor afegit a les empreses i potenciïn el treball en xarxa.

ORIENTACIÓ:

MOTIVACIÓ PER SEGUIR ESTUDIANT DES DE LA REALITAT DE L’EMPRESA

ESPECIALIZACIÓ:

FORMACIÓ EN ALTERNANÇA EN EMPRESA I INSTITUT

INSERCIÓ:

RECERCA ACTIVA DE TREBALL I CONTRACTACIÓ

GALAXIA EXIT

Accedeix a la plataforma on connectem a tots els participants dels projectes de Fundació Èxit.

Si ets una empresa , col·labora amb els projectes de la Fundació Èxit i aposta per la formació i inserció de joves.

Si ets una entitat social o centre educatiu, presenta les candidatures dels / les joves per a les activitats formatives dels projectes de Fundació Èxit.

PRESENTA LES SEVES CANDIDATURAS

Si ets un / a jove en recerca de noves oportunitats, contacta amb nosaltres i participa en l'activitat que més s'ajusti a les teves necessitats.

Jóvenes
Voluntarios/as Corporativos
educacion
Centros educativos

Amb la colaboració estratègica de:

¿Vols conèixer
a més protagonistes?

T’acostem a la realitat dels joves a través de la nostra newsletter.

Segueix-nos!

• Teaming