Vols treballar?

T’ajudem a buscar feina a través del nostre projecte Mentoria Laboral!

Apunta't aquí al programa:

Marcar la casella si vols rebre la newsletter de la Fundació Èxit.
Acepto l'avís legal*
Acepto la política de privacitat*

Apunta't aquí al programa:

Marcar la casella si vols rebre la newsletter de la Fundació Èxit.
Acepto l'avís legal*
Acepto la política de privacitat*

Tajudem a menjar-te el món: una oportunidad pot canviar-ho tot

Sabem que buscar feina no és una tasca fàcil i volem ajudar-te a que ho puguis petar en la recerca de treball i en les entrevistes. Professionals d’empresa t’ajudaran a trobar les millors ofertes, a confiar més en tu i a treure la teva millor versió.

CONNECTA

Coneixeràs a professionals d’empresa que t’acompanyin i et motivin.

MILLORA

Milloraràs el teu desenvolupament personal i professional tan sols en 3 sessions.

DESCOBREIX

Descobriràs sortides professionals a través de persones expertes i sessions masterclass.

REQUISITS PER PARTICIPAR

• Tenir d’entre 18 i 30 anys.
  • Estar en recerca activa de treball.
  • Haver participat en processos de selecció i tenir experiència laboral. No et preocupis si és poca, tu ho vals tot. 😉

“La meva mentora m’ha ajudat a tenir un bon currículum i a sentir-me preparat per poder presentar-me a una entrevista de treball.”

“Vaig aprendre a treure el meu màxim potencial a l’hora de buscar feina, desfer-me de totes les meves pors i agafar molta seguretat en mi mateixa.”

I AIXÒ DEL MENTORING, QUÈ ÉS? 🤔

La mentoria laboral o mentoring són sessions en què una persona amb més experiència que tu et guia en els processos de sel·lecció i entrevistes de treball. És com quan el teu germà gran t’ensenya els millors trucs per passar de nivell en els videojocs 😉, però a la vida real: li donarem canya al teu desenvolupament personal i professionalT’hi apuntes?