Missió, visió i valors

Una oportunitat ho pot canviar tot.

La missió de la Fundació Èxit és reduir l’abandonament educatiu prematur de joves en situació de vulnerabilitat social a través de projectes formatius innovadors i escalables que conformin un itinerari i que aportin valor afegit a les empreses, potenciïn el treball en xarxa i promoguin la inserció laboral.
La nostra visió és aconseguir que els joves en situació de vulnerabilitat siguin el centre d’un ecosistema en el qual el sector empresarial, el sector social i l’administració pública uneixin esforços per a codissenyar itineraris formatius que maximitzin les seves possibilitats d’inserció laboral.
Picto-Valores
Els nostres valors:
  • Confiança en els joves
  • Igualtat d’oportunitats
  • Innovació
  • Professionalitat
  • Treball en xarxa
  • Pont entre el món empresarial i el món social
  • Sostenibilitat
  • Diversitat

Com incideix l'activitat de la Fundació Èxit als ODS?

L’any 2015, l’ONU va aprovar l’Agenda 2030 sobre el Desenvolupament Sostenible, que compta amb 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible. L’activitat de la Fundació Èxit incideix principalment en els ODS4 i ODS8.
El 75%  dels joves continua formant-se després del seu pas per la Fundació Èxit.*
El 69%  dels i les joves tenen una experiència laboral en el 12 mesos posteriors al seu pas per la Fundació Èxit.*
Han participat: +700 empreses | +300 centres educatius i entitats socials | +4500 voluntaris/es corporatius/ves | +10 administracions públiques

*Dades de trucades efectuades a joves participants al curs 2017-18 (1 any després de finalitzar).

Vols conèixer a més protagonistes?

Subscriu-te a la nostra newsletter