Missió, visió i valors

La missió de la Fundació Èxit es reduïr l’abandonament educatiu prematur de joves en situació de vulnerabilitat social a través de projectes formatius innovadors i escalables que conformin un itinerari i que aportin valor afegit a les empreses, potenciïn el treball en xarxa i promgunin la inserció laboral.

La nostra visió és aconseguir que els joves en situació de vulnerabilitat siguin el centre d’un ecosistema en el que el sector empresarial, el sector social y l’administració pública uneixin esforços per a codissenyar itineraris formatius que maximitzin les seves possibilitats d’inserció laboral.

Els nostres valors:

• Confiança en els joves
  • Igualtat d’oportunitats
  • Innovació
  • Professionalitat
  • Treball en xarxa
  • Pont entre el món empresarial
    i el món social
  • Sostenibilitat