Patronat i Consell Assessor

Fundador i President d'Honor

Salvador Mas de Xaxás
Fundador i President d'Honor

Llicenciat en Enginyeria Química per la UB.

Patró de la Fundació Vicki Bernadet i de l’AACIC (Associació de Cardiopaties Congènites).

Rafael Vilasanjuan Sanpere
President

Periodista y llicenciat en Ciències de la Informació.
Director Laboratori d’Idees ISGlobal.

Borja Oria Riu
Vicepresident

Llicenciat en Administració i Direcció d’empreses per CUNEF, programa executiu de Real Estate a Harvard Business School. Soci Responsable de Retail y Real Estate a Arcano Banca d’Inversió. President d’Honor d’ACOTEX (Associació Empresarial del Comerç Tèxtil i Complements) i present al Consell d’Administració de El Ganso.

Javier Ruiz Paredes
Secretari

Llicenciat en Dret (UCM), adscrit als Il·lustres Col·legis d’Advocats de Barcelona, Madrid i València.
Carrera professional com a soci al Bufete Armero y  Uría & Menéndez, soci dels Departaments de Dret Públic, Processal i Arbitratge.

Consuelo Castilla López

Llicenciada en Psicologia
i PADE (IESE).

Presidenta de AdQualis.

David Coral Morral
Vocal

Llicenciat en Ciències de la Informació (UAB) i PDG (IESE).

President i CEO de Grup BBDO & Proximity Espanya.

Pedro León y Francia
Vocal

Llicenciat en Dret (UAM).

Director de Relacions Institucionals de KPMG i Director de la Fundació KPMG.

Yolanda Menal Martínez
Vocal

Llicenciada en Psicologia per la UB.

Directora Nacional de RRHH d’Unilever.

Félix Bonmatí Fernández
Vocal

Llicenciat en CC Econòmicas i MBA per l’Institut d’Empresa.
President d’Everis Itàlia.
President de la Cambra de Comerç Oficial d’Espanya a Itàlia .
Vicepresident de la Fundació Everis.

Francisco Prat Farreras
Vocal

Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i Màster en Direcció i Administració d’Empreses (ESADE).

Professional en l’àrea de Màrqueting i Vendes de la Indústria de Gran Consum. Actualment a Unilever. Departament de Vendes. Director de Comptes Nacionals.

Agustín Alonso Gómez
Vocal

Llicenciat en Filosofia i Lletres (UCM) i en Teologia (Universitat d’Innsbruck). Estudis de Pedagogia (Institut Superior de París).

Director de la Fundación Entreculturas. Director a las Escuelas Profesionales “Pafre Piquer”. Director del Colegio Ntra. Sra. del Recuerdo de Madrid.

Escola Pia de Catalunya
Joan Prat Armadons
Vocal

Llicenciat en Filologia, llicenciat en Teologia, Postgrau en Educació Social i Grau en ADE (en curs).

Educador Social i Assessor Provincial de l’Escola Pia de Catalunya.

Javier Nadal
Vocal

Llicenciat en Enginyeria de Telecomunicacions (UPM) i diplomat en Ciències Polítiques i Sociologia (UCM).
President de la AEF, Secretari General del Consell Social de la UNED i Patró de la Fundación Telefónica, FOESSA, Junior Achievement i Amigos de la Biblioteca Nacional de España.

José Menéndez Cabrera
Vocal

Llicenciat en Ciències de la Informació (periodisme).
Diplomatura en Alta Direcció d’empresas per ESADE.
Director Adjunt de la Fundació Jesuïtes Educació.

Nora de Lichstenstein
Vocal

Llicenciada en Ciències Politiques per l’I Institut de Hautes Etudes Internacionales et du Développement (Ginebra).
Presidenta del Patronat de la Fundación Educación Activa, Fundación Solidaridad Humana i Membre del COI (Comité Olímpic Internacional)

María Herrero
Vocal

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (CUNEF). Emprenedora Social Handknit. Membre del Consell Assessor de l’Associació Círculo de Orellana y de la Fundació per a l’Acció Social de la Música.

Consell Assessor

María Herrero