Patronat i Consell Assessor

Fundador i President d'Honor

Salvador Mas de Xaxás
Fundador i President d'Honor

Llicenciat en Enginyeria Química per la UB.

Patró de la Fundació Vicki Bernadet i de l’AACIC (Associació de Cardiopaties Congènites).

Rafael Vilasanjuan Sanpere
President

Periodista y llicenciat en Ciències de la Informació.
Director Laboratori d’Idees ISGlobal.

Consuelo Castilla López
Vicepresidenta

Llicenciada en Psicologia
i PADE (IESE).
Presidenta de AdQualis.

Pedro León y Francia
Vicepresident

Llicenciat en Dret (UAM).

Director de Relacions Institucionals de KPMG i Director de la Fundació KPMG.

Ángel Pérez Pardo de Vera
Secretari

Llicenciat en Dret per la Universitat de Navarra.
Advocat. Soci d’Uría Menéndez.
Secretari del patronat de la Fundació Seve Ballesteros
Patró de la Fundació Profesor Uría.

Blanca Gómez
Vocal

Llicenciada en Ciències de l’Educació i MBA. Responsable Global de Persones a la companyia de tecnologies disruptives NTT Disruption. Anteriorment directora de recursos humans a Microsoft, Coca-Cola i L’Óreal. Professora a la uc3m i Business Angel a WA4STEAM.

David Coral Morral
Vocal

Llicenciat en Ciències de la Informació (UAB) i PDG (IESE).

President i CEO de Grup BBDO & Proximity Espanya.

Eva Ferrer
Vocal

Llicenciada en Enginyeria Superior de Telecomunicacions (UPM). Sòcia d’Everis i responsable corporativa de la iniciativa d’educació.

Agustín Alonso Gómez
Vocal

Llicenciat en Filosofia i Lletres (UCM) i en Teologia (Universitat d’Innsbruck). Estudis de Pedagogia (Institut Superior de París).

Director de la Fundación Entreculturas. Director a las Escuelas Profesionales “Pafre Piquer”. Director del Colegio Ntra. Sra. del Recuerdo de Madrid.

Escola Pia de Catalunya
Joan Prat Armadans
Vocal

Llicenciat en Filologia, llicenciat en Teologia, Postgrau en Educació Social i Grau en ADE (en curs).

Educador Social i Assessor Provincial de l’Escola Pia de Catalunya.

Javier Nadal
Vocal

Llicenciat en Enginyeria de Telecomunicacions (UPM) i diplomat en Ciències Polítiques i Sociologia (UCM).
President de la AEF, Secretari General del Consell Social de la UNED i Patró de la Fundación Telefónica, FOESSA, Junior Achievement i Amigos de la Biblioteca Nacional de España.

José Menéndez Cabrera
Vocal

Llicenciat en Ciències de la Informació (periodisme).
Diplomatura en Alta Direcció d’empresas per ESADE.
Director Adjunt de la Fundació Jesuïtes Educació.

Nora de Lichstenstein
Vocal

Llicenciada en Ciències Politiques per l’I Institut de Hautes Etudes Internacionales et du Développement (Ginebra).
Presidenta del Patronat de la Fundación Educación Activa, Fundación Solidaridad Humana i Membre del COI (Comité Olímpic Internacional)

María Herrero
Vocal

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (CUNEF). Emprenedora Social Handknit. Membre del Consell Assessor de l’Associació Círculo de Orellana y de la Fundació per a l’Acció Social de la Música.

Lucia Lafita
Vocal

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (CUNEF).Executive Education Graduate Harvard Business School. HBS Alumni.
Programa executiu Promociona, dones en la alta direcció. Esade Alumni. Directora de Renda variable, i Derivats de Citi Global Markets per Espanya i Portugal.
Anteriorment VP de JP Morgan a Londres i Madrid.

Pablo Foncillas Díaz-Plaja
Vocal

Llicenciat en Dret i MBA del IESE Business School. Compagina la seva activitat directiva, acadèmica i com a conferenciant amb la consultoria i la publicació de llibres i articles en premsa especialitzats en entorn digital i màrqueting

Consell Assessor