Què és
el Repte E3?

reto-e3-logo-cat

El Repte E3 és una aliança d’empreses compromeses a reduir l’abandonament escolar prematur i millorar l’ocupabilitat dels joves en situació de vulnerabilitat.
Conscients de la importància de contribuir a la societat i apostar pel futur professional de les noves generacions.

#somREPTEE3

CONSCIENTS

QUE SUMEN

IMPLICADES

de l’abandonament escolar

1 de cada 5 joves
abandona els estudis
de manera prematura
17,9% enfront del 10,6% a la UE*
Font: Eurostat 2018

de l’atur juvenil

1 de cada 3 joves
menors de 25 anys
no té feina
32.8% enfront del 15.9% a la UE*
Font: Eurostat 2019

Sumem esforços
Un repte complex requereix solucions conjuntes: construir ponts que apropin els itineraris formatius a les necessitats del mercat laboral.

Sumem solucions

Creem sinergies entre els actors clau que intervenen en la formació i inserció professional dels joves.

Implicades amb els joves
Apostem per l’orientació, el suport i la confiança en les noves generacions com a motor de canvi social.

Implicades amb les oportunitats

A través de la innovació educativa, complementem la formació dels joves adaptant-la a la demanda real de les empreses..

CONSCIENTS

de l’abandonament escolar