SENSE JOVES NO HI HA FUTUR:
UN REPTE COMPARTIT

QUÈ ÉS EL REPTE E3?

El Repte Eés una aliança d’empreses compromeses amb reduir l’abandonament educatiu prematur i millorar l’ocupabilitat de joves en situació de vulnerabilitat.

Apostem per impulsar solucions conjuntes per potenciar el talent dels joves i contribuir al seu futur professional.

COL·LABORADORS ESTRATÈGICS

COL·LABORADORS

MEDIA PARTNERS

EL CONTEXT.

SOM LÍDERS EN NEGATIU.

Espanya lidera el rànquing d’atur juvenil i se situa en primera posició pel que fa a la taxa d’abandonament escolar prematur de la UE.

Font: Eurostat gener i setembre 2020

EL SISTEMA EDUCATIU ESTÀ DESCOMPENSAT.

Hi ha moltes persones només amb formació bàsica i també moltes altres amb grau universitari, però el percentatge de perfils de graus intermedis és molt baix.

Espanya

Nivells

Grau superior i universitari
Batxillerat – Grau mitjà
Infantil – ESO

Alemanya

Atur juvenil
Espanya 41,7%

Atur juvenil
Alemanya 5,7%

Font: Eurostat 2019

ÉS HORA DE TRENCAR BARRERES.

Una persona jove amb pares que van deixar de manera prematura els estudis

vegades més risc d’abandonar que una amb familiars amb estudis superiors.

Font: Eurostat 2019

JUNTS PODEM CANVIAR EL FUTUR DELS JOVES.

Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i que promogui oportunitats d’aprenentatge durant tota la vida.

Promoure el creixement econòmic inclusiu i sostenible, l’ocupació i el treball decent per a tothom.

Revitalitzar l’Aliança Mundial per al Desenvolupament Sostenible

LA TEVA EMPRESA AL REPTE E3.

La teva empresa té un paper clau en la millora de la situació formativa i laboral dels joves, que s’ha vist agreujada amb la crisi sanitària.

1.

Visibilitzar oportunitats professionals en sectors emergents o menys afectats per la Covid 19:

Energia

Sociosanitari

Logística

2.

Impulsar l’especialització per a la recuperació de:

Hostaleria

Comerç

3.

Posar en valor el talent dels teus empleats per acompanyar i motivar els professionals del futur:

Acompanyar

AMB EL REPTE E3 TOTS SORTIM GUANYANT.

A QUÈ ESPERES PER SUMAR-TE AL REPTE E3?

Si us plau, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per explicar-te com la teva empresa pot participar-hi.

Marca la casella si vols rebre la newsletter de Fundació Èxit
Accepto l’avis legal*
Acepto les condicions d’ús*