Fes-te soci

Finança una beca, crea una oportunitat!

Donatiu Dades Pagament

Selecciona la quantitat

Finances una setmana de beca d'un jove.

Periodicitat

*Fundació Èxit destinarà les aportacions segons les necessitats del moment.

Per què col·laborar amb la Fundació Èxit?

Perquè aquests joves es mereixen una oportunitat laboral. La teva col·laboració pot fer que hi hagi moltes més #ExitStories. Coneix algunes d'elles:

“És una oportunitat molt favorable per a tots nosaltres. Em van ajudar a valorar-me com a persona."
“He après competències com l'adaptabilitat, el treball en equip… He après que m'agrada aprendre.”
“Gràcies a ells, em van orientar a seguir estudiant i a tenir un pla de futur. Ara sé que per ser un bon soldador haig de seguir formant-me.”

La teva col·laboració té beneficis fiscals

Persona Física

Persona Jurídica

Som Transparents

Des dels nostres inicis, a Fundació Èxit sempre hem apostat per la transparència i la rendició de comptes.

Com obtenim els nostres ingressos

Com obtenim els nostres fons

Segueix-nos!

• Teaming