Impulsa el voluntariat corporatiu

Aposta per la RSC i el voluntariat corporatiu. Involucra els teus empleats en una acció solidària.

Nom*
Cognoms*
Empresa*
Telèfon de contacte*

Missatge

Marca la casella si vols rebre informació via correu electrònic.
Accepto l'avís legal*
Accepto la política de privacitat*

Descobreix el testimoni d'en Jose Antonio, un dels nostres voluntaris!

Com incideix l'activitat de la Fundació Èxit als ODS?

L’any 2015, l’ONU va aprovar l’Agenda 2030 sobre el Desenvolupament Sostenible, que compta amb 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible. L’activitat de la Fundació Èxit incideix principalment en els ODS4 i ODS8.

El 88%  dels joves continua formant-se després del seu pas per la Fundació Èxit.*

El 75%  dels joves han tingut una experiència laboral després del seu pas per la Fundació Èxit.*

*Dades de trucades efectuades a joves participants al curs 2016-17 (1 any després de finalitzar).

Som Transparents

Des dels nostres inicis, a Fundació Èxit sempre hem apostat per la transparència i la rendició de comptes.

Com obtenim els nostres ingressos

Com obtenim els nostres fons

Segueix-nos!

• Teaming