Una oportunitat ho pot canviar tot

ABANDÓ ESCOLAR PREMATUR

1 de cada 5 joves
espanyols abandona els estudis de forma primerenca

19% enfront del 10,7% a la UE*

*Font: Eurostat (Abril 2017).

DESOCUPACIÓ JUVENIL

2 de cada 5 joves
espanyols menors de 25 anys no té feina

33,4% enfront del 15,1% a la UE*

*Font: INE (4T 2018) i Eurostat (Maig 2018).

La missió de la Fundació Èxit és reduir l’abandonament educatiu prematur de joves en situació de vulnerabilitat social a través de projectes formatius innovadors i escalables que conformin un itinerari i que aportin valor afegit a les empreses, potenciïn el treball en xarxa i promoguin la inserció laboral.

Orientació:

El coneixement és el primer pas.

Especialització:

A l'empresa des del primer dia.

Inserció:

Convertint-se en el millor professional.

Memòria Anual

Durant el 2018 hem aconseguit molt gràcies a tu. Descobreix totes les activitats que realitzem al costat d'empreses, administracions públiques i entitats socials i educatives per reduir l'abandonament escolar i millorar l'ocupabilitat de joves en situació de vulnerabilitat.

Joves
Empreses
Voluntaris corporatius
educacion
Centres educatius i entitats socials

Galàxia Èxit

Accedeix a la plataforma on connectem tots els participants dels projectes de la Fundació Èxit.

galaxia2we

Si ets una empresa, col·labora amb els projectes de la Fundació Èxit i aposta per la formació i inserció de joves.

Si ets una entitat social o centre educatiu, presenta les candidatures dels joves per a les activitats dels projectes de la Fundació Èxit.

Si ets un jove en cerca de noves oportunitats, contacta amb nosaltres i participa en l'activitat que més s'ajusti a les teves necessitats.

Amb la col·laboració estratègica de

Vols conèixer a més protagonistes?

Subscriu-te a la nostra newsletter

Segueix-nos!

• Teaming